REGULAMIN
KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.KARTYMENU.PL
DEFINICJE
- Sklep internetowy – serwis internetowy transakcji online prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny na stronie internetowej pod adresem www.kartymenu.pl lub www.introserwis.pl , przeznaczony do dokonywania transakcji sprzedaży towarów oferowanych przez Sprzedawcę
- Regulamin – niniejszy regulamin, normujący zasady korzystania ze Sklepu, będący integralną częścią umowy zawieranej pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym.
- Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego, złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego, określające: rodzaj i ilość produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego w chwili składania zamówienia, miejsce wydania produktu oraz dane Kupującego, a także cechy indywidualne jakie zawierać ma Produkt takie jak jego rozmiar, czy wykonanie logo lub indywidualnego graweru na Produktach - stanowiące złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Umowa – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Kupującym, a Sprzedającym, za pośrednictwem sklepu internetowego, lub umowa o dzieło zawierająca usługę Sprzedającego,
- Strony – Obie strony Umowy, Kupujący i Sprzedający.
- Sprzedający - Andrzej Matelski, Anna Skrętkowicz INTROSERWIS s.c. z siedzibą, ul. Rybnicka 74, 52-016 Wrocław, NIP:898-18-47-874, REGON: 931988806, wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Wrocław pod numerem EDG: 141668
- Kupujący – przedsiębiorca tj. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, które w ramach prowadzonej we własnym imieniu działalności gospodarczej lub zawodowej dokonują zakupu produktów w sklepie internetowym,
- Produkty – rzeczy ruchome dostępne w sklepie internetowym takie jak karty menu oraz inne akcesoria związane z branżą restauracyjną, hotelarską i biurową.
- Konto - oznaczony indywidualną nazwą oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedającego, w którym gromadzone są dane Klienta - w tym informacje o złożonych Zamówieniach
POSTANOWIENIA WSTĘPNE
§ 1
- Sklep internetowy działający pod adresem www.kartymenu.pl prowadzony jest przez Andrzeja Matelskiego i Annę Skrętkowicza prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą INTROSERWIS S.C. , adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@introserwis.pl, menu@introserwis.pl pod numerem telefonu: (+48) 71 322 07 07, 698 291 992, 608 381 865 (oplata jak za zwykłe połączenie, zgodnie z pakietem taryfowym dostawy usług, z którego korzysta Klient).
- Sklep www.kartymenu.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Niniejszy Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep internetowy na stronie www.kartymenu.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz umów sprzedaży Produktu.
- Każdy Kupujący z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.kartymenu.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Kupującego jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Sklep www.kartymenu.pl prowadzi sprzedaż Produktów, za pośrednictwem sieci Internetowej na terenie Polski oraz w innych krajach Unii Europejskiej.
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad prawnych.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Sklepie internetowym, Sprzedający podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet.
- Kupujący korzystający ze Sklepu internetowego jest zobowiązany do:
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu,
- korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr osobistych innych podmiotów,
- niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowaniu,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- niepodejmowania działań polegających na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam).
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
KONTO KUPUJĄCEGO
§ 2
- Sprzedający świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie umożliwienia Kupującym założenia i korzystania z Konta Kupującego na stronie internetowej Sklepu internetowego pod adresem www.kartymenu.pl. Usługa ta polega na umożliwieniu Kupującym korzystania z funkcjonalności Sklepu internetowego po rejestracji Konta Kupującego i zalogowaniu się.
- Rejestracja Konta Kupującego w Sklepie internetowym jest dobrowolna i nieodpłatna.
- Kupujący, który zarejestrował Konto w Sklepie internetowym ma możliwość składania zamówień oraz korzystania z funkcjonalności Sklepu internetowego.
- Kupujący może zarejestrować Konto w Sklepie internetowym po naciśnięciu na stronie głównej Sklepu internetowego pod adresem www.kartymenu.pl zakładki „Zarejestruj się” lub może zarejestrować Konto podczas składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Zarejestrowanie Konta w Sklepie internetowym wymaga wypełnienia formularza rejestracji przez podanie adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) oraz hasła i powtórzenia hasła oraz wskazania imienia i nazwiska, pełnej nazwy firmy Kupującego, numeru NIP i adresu. W celu dokonania rejestracji Konta Kupującego wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Kupującego niniejszego Regulaminu. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do założenia i prowadzenia Konta, realizacji i obsługi zamówień złożonych w Sklepie internetowym, a także prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną.
- Po wypełnieniu formularza rejestracji należy nacisnąć przycisk „Zarejestruj się”. Następnie, na podany w formularzu rejestracji adres poczty elektronicznej (adres e-mail), zostanie przez Sprzedającego wysłana wiadomość potwierdzająca zarejestrowanie Konta. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie umożliwienia Kupującemu założenia i korzystania z Konta na stronie internetowej Sklepu internetowego zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości elektronicznej potwierdzającej zarejestrowanie Konta. Usługa Konta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
- Po zarejestrowaniu Konta, Kupujący może zalogować się do Sklepu internetowego podając wskazany podczas rejestracji adres poczty elektronicznej (adres e-mail) oraz hasło.
- Kupujący może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, przez przesłanie Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@interoserwis.pl lub menu@introserwis.pl albo w formie pisemnej na adres pocztowy Sprzedającego wskazany w § 1 ust 1 Regulaminu, żądania usunięcia Konta wraz ze wskazaniem adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) aktualnie zarejestrowanego w Sklepie internetowym.
- Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia z ważnych przyczyn, do których należą:
a) korzystanie przez Kupującego ze Sklepu internetowego w sposób naruszający przepisy prawa lub postanowienia niniejszego Regulaminu,
b) korzystanie przez Kupującego ze Sklepu internetowego w sposób naruszający prawa osób trzecich lub dobre obyczaje,
c) korzystanie przez Kupującego ze Sklepu internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
d) przesyłanie lub umieszczanie przez Kupującego w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam).
- Sprzedający może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta Kupującego przesyłając Kupującemu oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) aktualnie zarejestrowany w Sklepie internetowym.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Konta Kupującego przez którąkolwiek ze Stron, jak również rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta Klienta za zgodą obu Stron, będzie skutkowało zablokowaniem i usunięciem Konta Klienta ze Sklepu internetowego.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Konta Kupującego przez którąkolwiek ze Stron, jak również rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta Klienta nie ma wpływu na prawa nabyte przez Strony przed wypowiedzeniem lub rozwiązaniem umowy z wyłączeniem rabatów na produkty, których obowiązywanie jest bezpośrednio związane z posiadaniem przez Kupującego aktywnego Konta.
PROCEDURA ZAKUPU
§ 3
- Kupujący może dokonać zakupu Produktu znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego przez złożenie zamówienia po zalogowaniu się na swoje Konto lub bez posiadania zarejestrowanego konta. Zamówienia mogą być składane dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej Sklepu internetowego www.kartymenu.pl.
- Kupujący składa zamówienie poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zamówienia dostępnego na stronach Sklepu i przesłanie go do Sklepu. Formularz wypełniany jest zgodnie ze szczegółowymi wskazówkami widocznymi w trakcie wypełniania.
- Celem dokonania zamówienia Kupujący, który nie posiada Konta podaje następujące dane: imię nazwisko/nazwę firmy, numer NIP, adres zamieszkania/siedziby, adres do doręczeń, adres e-mail, nr telefonu, sposób płatności, sposób dostawy Produktów. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia zamówienia i przekazanie ich Sprzedawcy w toku procedury składania zamówienia umożliwia skorzystanie z możliwości nabycia towaru za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Wybierając kartę menu, albo inny podobny Produkt (informator hotelowy, kartę pamiątkową ect.), Kupujący wybiera jej rodzaj, oraz kolor i wielkość okładki. Po zakończeniu kompletowania Zamówienia Kupujący przed zaakceptowaniem Zamówienia otrzyma informację o cenie za zamówione Produkty. Kupujący może zamówić inne usługi w tym np. grawer swojego loga na Produkcie, w tym celu powinien umieścić taką informację w Zamówieniu, wówczas szczegóły dotyczące zamówienia strony będą ustalały indywidualnie.
- Niezbędnym elementem procedury składania zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Kupującego niniejszego Regulaminu. Kupujący nieposiadający zarejestrowanego konta każdorazowo potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji przez Kupującego niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia towaru za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży towaru będącego przedmiotem zamówienia.
- Każde zamówienie zostaje potwierdzone przez Sprzedającego najpóźniej w następnym dniu roboczym po jego złożeniu poprzez wysłanie emaila do Kupującego na wskazane w zamówieniu email. Potwierdzenie oznacza, że zamówienie zostało otrzymane i zaakceptowane przez Sprzedającego, a umowa pomiędzy Kupującym, a Sprzedającym została zawarta. Brak potwierdzenia zamówienia w powyżej wskazanym terminie oznacza, że umowa w kształcie wynikającym z zamówienia nie została zawarta.
- Potwierdzenie zawiera szczegółowe informacje o zamówieniu, w tym o Sprzedającym, Produktach, cenie i terminie realizacji.
- Kupujący powinien zastosować się do wskazań zawartych w potwierdzeniu.
- Sprzedający jest uprawniony do sprawdzenia podanych przez Kupującego danych. W razie wątpliwości, co do rzetelności podanych danych, Sprzedający może powstrzymać się od realizacji zamówienia, aż do ich wyjaśnienia. O takiej sytuacji Sprzedający niezwłocznie poinformuje Kupującego i na jego żądanie, zwróci wpłaconą już tytułem ceny należność.
- Niniejszy regulamin wyłącza stosowanie art. 661 § 1-3 Kodeksu Cywilnego, na co Kupujący wyraża zgodę.
§4
- Termin realizacji wynosi do 30 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia przez Sprzedającego Zamówienia albo – przy płatności realizowanej w formie przedpłaty – od dnia zaksięgowania należności na koncie Sprzedającego.
- Termin realizacji może zostać wydłużony bądź skrócony po indywidualnym uzgodnieniu miedzy Stronami.
- Kupujący uprawniony jest również odebrać zakupione produkty osobiście – zaznaczając odbiór osobisty przy składaniu Zamówienia. Wówczas odbiór osobisty możliwy jest po otrzymaniu przez Kupującego informacji mailowej lub telefonicznej o gotowości produktu do odbioru u Sprzedającego tj. ul. Rybnicka 74, 52-016 Wrocław.
- Sprzedający dokłada wszelkich starań by maksymalnie skrócić termin realizacji.
§5
- Ceny towarów prezentowanych na stronach internetowych Sklepu internetowego są cenami netto, tj. nie zawierają podatków, w tym podatku od towarów i usług (VAT).
- Produkty w promocji nie łączą się z innymi promocjami/rabatami.
- Całkowita wartość zamówienia obejmuje wyłącznie cenę towaru, oraz koszt jego przesyłki.
- Za towar zamówiony za pośrednictwem Sklepu internetowego i dostarczany na wskazany przez Klienta adres, Klient zobowiązany jest zapłacić. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
a) płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego nr 21 1950 0001 2006 0386 6276 0002 w terminie ……..dni od dnia potwierdzenia przez Sprzedającego zamówienia,
b) płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem,
- Kupujący mający swoją siedzibę za granicą zobowiązany jest celem realizacji zamówienia dokonać przedpłaty całości należności za zamówienie na konto bankowe wskazane w ust. 5 lit a.
- Przy płatności za pobraniem, jeżeli wartość zamówienia wynosi co najmniej 3.000 zł netto, wymagane jest dokonanie wpłaty zaliczki w wysokości 30% zamówienia. Zaliczka płatna będzie na konto bankowe wskazane w ust. 1, na podstawie wystawionej faktury proforma, przesłanej na adres e-mail Kupującego.
DOSTAWA
§ 6
- Dostawa zamówionych Produktów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej o ile Kupujący nie zadeklaruje odbioru osobistego.
- Kupujący jest obowiązany skontrolować stan przesyłki w momencie jej dostawy. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania Kupujący powinien fakt ten udokumentować i zgłosić osobie doręczającej przesyłkę. Kupujący powinien także przy udziale osoby doręczającej przesyłkę sporządzić protokół szkody.
- Produkty zamówione za pośrednictwem Sklepu internetowego są dostarczane wraz z wystawioną przez Sprzedającego fakturą VAT obejmującą przedmiot zamówienia.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
§ 7
- Sprzedający świadczy usługi jedynie Kupującym będącym przedsiębiorcami, Sprzedający zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niedotrzymania terminu dostawy, lub niedostarczenia produktu. W szczególności nie jest odpowiedzialny za przerwy w produkcji, utratę zysku lub straty pośrednie, powstające w wyniku niedostarczenia odpowiedniego towaru w danym terminie, lub dostarczenia towaru, który okazał się wadliwy i tym samym wystąpiła konieczność jego reklamacji. Powstałe szkody nie mogą być podstawą roszczeń w stosunku do Sprzedającego.
- Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi jest wyłączona
GWARANCJA
§ 8
- Sprzedający udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty.
-
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem kart w tym w szczególności uszkodzeniami mechanicznymi (zarysowanie, zdeformowanie wynikające z działania ludzi lub przedmiotów), wyblaknięciem spowodowanym wystawianiem ich na bezpośrednie słońce, lub uszkodzeniem związanym z zamoczeniem kart lub wystawieniem na wysoką temperaturę lub zbyt niską temperaturę.
-
Reklamacje dotyczące Produktów powinny być składane pisemnie na adres Sprzedającego lub e-mail na adres biuro@introserwis.pl albo menu@introserwis.pl . W oświadczeniu zawierającym reklamację należy podać, dane osoby reklamującej, oraz opisać przyczyny reklamacji.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedający informuje Kupującego w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji w formie pisemnej (istotna jest data nadania przesyłki listowej), lub w formie e-maila. Odpowiedź na reklamację Sprzedający wysyła Kupującemu w takiej samej formie jaką otrzymał od Kupującego, chyba, ze w treści reklamacji Kupujący wskaże w jakiej formie oczekuje odpowiedzi na reklamację.
- Odpowiedź na reklamację zawiera informację o uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia reklamacji oraz w przypadku uwzględnienia – o sposobie ( wymianie rzeczy na wolna od wad lub zwrot ceny) oraz o terminie wykonanie gwarancji.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
§ 9
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Andrzej Matelski, Anna Skrętkowicz INTROSERWIS s.c. z siedzibą, ul. Rybnicka 74, 52-016 Wrocław, NIP:898-18-47-874, REGON: 931988806, wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Wrocław pod numerem EDG: 141668
- Państwa dane osobowe takiej jak: imię, nazwisko, adres, e-mail, numer zlecenia, telefon numer rachunku bankowego, NIP gromadzone są i przetwarzane w następujących celach:
a) w celu wykonania umowy sprzedaży oraz umowy obsługi konta Klienta. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy.
b) w celu rozpatrzenia reklamacji. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy.
c) w celu przesyłania powiadomień e-mail o komunikatach w na Koncie Kupującego. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust 1 lit f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes tj. informowanie Klienta o czynnościach związanych z realizacją usługi w celu podwyższenia komfortu korzystania z serwisu.
d) w celu wystawienia faktury i spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora Danych Osobowych z obowiązków wynikających z prawa.
e) w celu tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO, w tym np. rejestru klientów, którzy zgłosili sprzeciw zgodnie z RODO, ponieważ po pierwsze, przepisy RODO nakładają na nas określone obowiązki dokumentacyjne dla wykazania zgodności i rozliczalności, po drugie, jeżeli zgłosi Pan/Pani np. sprzeciw wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych do celów marketingowych, musimy wiedzieć, wobec kogo nie stosować marketingu bezpośredniego, ponieważ sobie tego nie życzy. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest po pierwsze, art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora Danych Osobowych z obowiązków wynikających z prawa; po drugie, art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Administratora jest posiadanie wiedzy na temat osób, które realizują swoje uprawnienia wynikające z RODO);
f) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Administratora jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą ustalić, dochodzić lub bronić się przed roszczeniami, w tym klientów i osób trzecich);
g) w celu archiwalnym i dowodowym. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Administratora jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą dowieść pewnych faktów związanych z realizacją usług, np. gdy jakiś organ państwowy tego zażąda);
h) w celu wykorzystywania cookies na stronie internetowej. Podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody (przy pierwszym wejściu na stronę internetową pojawia się zapytanie o zgodę na wykorzystanie cookies);
i) w celu administrowania stroną internetową. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Administratora jest administrowanie stroną internetową);
- Odbiorcą Państwa danych osobowych będą firmy realizujące dostawę zamówienia wedle Państwa wyboru oraz biuro księgowe dokonujące obsługi księgowej Sprzedawcy, prawnicy świadczący obsługę prawną Sprzedającego, w tym w zakresie dochodzenia roszczeń, firmy obsługujące szybkie płatności, firmy ubezpieczeniowe, a także informatycy obsługujący naszą stronę internetową.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy przedawnienia roszczeń związanych z realizacją zlecenia i przechowywania dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 5 lat, natomiast w odniesieniu do danych wykorzystywanych dla celów cookies oraz administrowania stroną internetową - do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności jednak nie dłużej niż 3 lata. Okresy w latach liczymy od końca roku, w którym rozpoczęliśmy przetwarzanie danych osobowych, aby usprawnić proces usuwania lub niszczenia danych osobowych. W przypadku skorzystania przez Państwa z prawa do zapomnienia takie sytuacje są rozpatrywane indywidualnie.
- Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych. Swoje uprawnienia mogą Państwo zrealizować poprzez wysłanie e-maila bezpośrednio do Sprzedającego na adres: biuro@introserwis.pl lub menu@introserwis.pl .
- Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Państwa decyzji. Jednakże w niektórych przypadkach podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Państwa oczekiwania w zakresie korzystania z usług. Aby zawrzeć umowę sprzedaży lub usługę prowadzenia konta Klienta, konieczne jest podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail, adresu dostarczenia przesyłki, numeru telefonu — bez tego Sprzedający nie jest w stanie zawrzeć ani wykonać umowy. Aby mogli Państwo otrzymać fakturę z tytułu wykonania umowy, konieczne jest podanie imienia i nazwiska lub firmy, adresu zamieszkania lub siedziby, NIP — bez tego nie jesteśmy w stanie prawidłowo wystawić faktury. Aby móc się skontaktować z Państwem telefonicznie konieczne jest podanie numeru telefonu — bez tego nie jesteśmy w stanie nawiązać kontaktu telefonicznego. Aby mogli Państwo otrzymywać rabaty na przyszłe usługi, konieczne jest podanie imienia i adresu e-mail — bez tego nie jesteśmy w stanie przesyłać kodów rabatowych.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
- Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez administratora Danych Osobowych w ty profilowaniu.
INNE POSTANOWIENIA/POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§11
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do krótkotrwałych przerw technicznych w dostępie do Sklepu, spowodowanych konserwacją bądź aktualizacją danych na serwerze.
- Fotografie i wszelkie elementy graficzne zamieszczone na stronach Sklepu, są własnością Sprzedającego. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie wymaga uzyskania zgody Sprzedającego.
- Kolory wyrobów ze zdjęć na stronie Sprzedającego mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych.
- Kolory projektów wyświetlanych na monitorze komputera do wydruków kart menu o zadrukowanej powierzchni mogą odbiegać od kolorów rzeczywistych - wynika to z technologii druku. W przypadku gdy istotne jest 100% oddanie koloru na projekcie należy wykonać wydruk próbny ( proof) za dodatkowa opłatą.
- Wykonywane przez naszą firmę wyroby posiadają wytłoczone logo producenta. Istnieje możliwość wykonania wyrobu bez naszego logo - informację taką należy zgłosić przy składaniu zamówienia.
- Wybrane produkty wykonane przez firmę INTROSERWIS mogą być umieszczone na naszej stronie internetowej www.kartymenu.pl. Jeżeli Państwo sobie tego nie życzą prosimy o pisemne zastrzeżenie.
- Wszelkie, pliki, matryce, przechowywane są w archiwum sprzedającego, nie dłużej jak 10 lat. W przypadku braku zamówień w tym czasie - zostają zniszczone.
§13
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 08-06-2018
- Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Informacje o treści zmian Regulaminu są zamieszczane niezwłocznie na stronach Sklepu.
- Zmiany obowiązują od dnia ich publikacji na stronach Sklepu i nie mają mocy wstecznej.